• Güclü və Şəxsi Müştəri Münasibətləri

Güclü və Şəxsi Müştəri Münasibətləri

Bizim müştəri münasibətlərimiz sadəcə biznes əməkdaşlığı deyil. Biz bizneslə yanaşı insanları başa düşməyə çalışırıq və onlarla qarşılıqlı hörmət və inama əsaslanan uzun müddətli münasibətlər qurmağı hədəfləyirik.

Bizə müştərilərimizin uğuru maraqlıdır və onlara dəyər qatmağa köklənmişik. Biz peşəkar yanaşmanı mənimsəmişik və bizim üçün müştərilərimizin bizimlə işləməkdən zövq alması əhəmiyyətlidir.

  • Həmişə əl çatan və tez cavab verən ola bilmək
  • Proaktiv yanaşmanı mənimsəmək
  • Müştərilərlə görüşmək və onlarla mütəmadi əlaqə saxlamaq
  • Yüksək keyfiyyətli, konstruktiv və özəl məsləhət vermək
  • Müştərilərimizi maraqlandıra biləcək uyğun dəyişikliklər barədə məlumat vermək
  • Müştərilərin ehtiyacları barədə düşünmək
  • Müştərilərimizin arzularını və xidmət tələblərini anlamaq üçün vaxt ayırmaq
  • Müştəri münasibətlərinin nə üçün uğurlu və ya uğursuz olmasını analiz etmək
  • Expertlik göstərmək və onu inkişaf etdirmək
  • Müştəridən rəy almaq və onun rəyinə cavab vermək
  • Komandalarımızda bacarıq və şəxsiyyətlərin üt-üstə düşməsindən əmin olmaq
  • Bütün səviyyələrdə əlaqələr qurmaq